Everyday Green / Stylowe Inspiracje Alei Bielany

Dopiero początek września a za oknem jesień! Mam nadzieję, że to tylko chwilowe i lato jeszcze wróci.. Tymczasem we współpracy z Aleją Bielany, na chłodniejsze dni przygotowałam propozycję codziennej stylizacji. Nieprzemijającym trendem kolorystycznym, który doskonale sprawdza się w casualowych stylizacjach jest militarna zieleń. Zależnie od fasonu może przybierać różnorodny charakter, jednak zazwyczaj kojarzona jest z codziennością.


Do klasycznej parki i czarnych spodni z przetarciami z Reserved wybrałam ciepły jasnobeżowy sweter z ozdobnym haftem z H&M. Dla utrzymania tonacji postawiłam na zamszowe adidasy w podobnym odcieniu zieleni. Zrezygnowałam z biżuterii a jako mocny akcent wykorzystałam małą torebkę w kolorze słonecznej żółci.











parka: Reserved

sweter: H&M
spodnie: Reserved
torebka: Orsay
buty: Adidas / Deichmann
okulary: TKMaxx

zdjęcia: Lola Banet


Jak Wam się podoba taki zestaw? Już niedługo kolejne inspiracje, które znajdziecie na stronie Alei Bielany! :)

Ten post został dodany poniedziałek, 4 września 2017 i został oznaczony tagiem , , . Możesz śledzić odpowiedzi poprzez kanał RSS 2.0 . Możesz zostawić odpowiedź .

6 Odpowiedzi na “ Everyday Green / Stylowe Inspiracje Alei Bielany ”